سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایجاد 6 هزار فرصت شغلی طی سال جاری توسط کمیته امداد کرمانشاه

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 6 هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از 270 میلیارد تومان ایجاد شده است.

ورق پلاستیکی ژئوممبران

وی افزود: تمامی طرح‌های اشتغالزایی با توجه به نظارت و بازدید پی‌درپی از این طرح‌های ایجادی بوده و این طرح‌ها فعال و پایدار هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: درحوزه‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی صنفی و صنعتی خدمات شغلی ارائه شده است.

 

ترکمانه گفت: استانداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، فرمانداری‌ها، اتحادیه اصناف، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه اشتغال برای ایجاد شغل مددجویان یاری دهنده بوده‌اند.

 

ترکمانه بیان کرد: برای تعیین مسیر و انتخاب شغل مناسب توسط کارشناسان اشتغال این نهاد و قبل از آموزش و ورود به عرصه کار و فعالیت به مددجویان مشاوره شغلی داده می‌شود.

 

وی عنوان کرد: در صورت نیاز متقاضیان، آموزش قبل از ورود به بازار کار و تمامی آموزش‌های لازم از جمله آموزش‌های مهارتی و آموزش‌های کسب و کار ارائه می‌شود.

ورق ژئوممبران ایرانی

ترکمانه افزود: تمامی هزینه‌های آموزش مددجویان تا مبلغ تعیین شده توسط کمیته امداد به صورت بلاعوض پرداخت شده و در صورت نیاز به آموزش‌های خاص تسهیلات قرض الحسنه آموزش پرداخت می‌شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با توجه به نوع و نیاز طرح‌های اشتغالزایی تا مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله به متقاضیان واجد شرایط برای ایجاد شغل پرداخت می‌شود.

 

ترکمانه تصریح کرد: تمامی افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که توانایی ایجاد شغل و اشتغالزایی داشته، می‌توانند از آموزش‌های شغلی و تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند می‌شوند.

پوشش استخر کشاورزی

وی بیان کرد: رسیدن به سن قانونی برای دختران زیر پوشش کمیته امداد و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت پسران برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی لازم است.

 

کد خبر 5436166

 

منبع مهرنیوز