سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست واسطهها در توزیع کودهای کشاورزی کوتاه میشود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی سعیدی صبح دوشنبه در حاشیه همایش ارائه آموزش‌های ترویجی برای استفاده از محصولات کودی در استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری این همایش‌ها نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به کشاورزان و فعالان حوزه کودهای کشاورزی دارد.

وی با اشاره به حضور تولید کنندگان برتر و دانش بنیان کودی در این همایش خاطرنشان کرد: خودکفایی کودهای کشاورزی و حمایت از شرکت‌های تولید کننده داخلی و به خصوص شرکت‌های دانش بنیان از اهداف این همایش است.

مدیر امور بازاریابی و مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور تصریح کرد: کشاورزان برای تهیه کود با کیفیت و استاندارد باید کود مورد نیاز خود را از جای مطمئن تأمین کنند.

استخر ذخیره آب باران

توزیع کود در 3500 کارگزاری

وی ادامه داد: در این راستا وزارت جهاد کشاورزی بسته کودی از طریق شرکت خدمات حمایتی برای کشاورزان مهیا و از طریق سه هزار و 500 کارگزار فعال در سراسر کشور در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد.

سعیدی بیان کرد: تلاش می‌شود با برگزاری این همایش‌ها دست واسطه‌ها در عمل کوتاه شود و کارگزاران و کشاورزان با ایجاد ارتباط مستقیم با شرکت‌های تولید کننده داخلی کود مورد نیاز خود را از تولید کننده دریافت کنند.

وی یادآور شد: با توجه به دستور و تاکید مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص قرار گرفتن کودهای عالی و زیستی در سبد کودی کشاورزان تلاش می‌شود کشاورزان و کارگزاران با کودهای عالی و زیستی آشنا شنوند تا بتوانند از این کودها در مزارع و باغات خود استفاده کنند.

کد خبر 5601461

 

منبع مهرنیوز