سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکتهای دانشبنیان نیاز کشور به محصولات زیستی و کشاورزی را رفع می

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، حوزه‌های فناوری زیستی، کشاورزی و صنایع غذایی اهمیتی راهبردی برای کشور دارد. 269 شرکت دانش‌بنیان در این حوزه‌ها در حال فعالیت هستند و با اتکا به نیروی انسانی کارآمد و خلاق خود محصولات فناورانه تولید می‌کنند.

عایق استخر خاکی

 

به عنوان مثال تولید کودهای غنی شده یکی از محصولات دانش بنیانی است که بازدهی زمین های کشاورزی را بالا می برد. پس رفع مشکلات و چالش های شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی می تواند ورود فناوری های جدید به این حوزه را سرعت دهد. توسعه محصولات دانش‌بنیان در این حوزه اثرگذار در تامین امنیت غذایی است.

 

بنابراین مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری با ارائه 110 خدمت از آنها حمایت می‌کند تا محصول فناورانه خود را با سرعت آماده ورود به بازار کنند.

 

این برنامه حمایتی با توانمند کردن شرکت‌ها، توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان، ارائه خدمات تخصصی بستری را فراهم کرده است تا اهداف اقتصاد مبتنی بر دانش و اقتصاد مقاومتی محقق شود.

قیمت عایق استخر

 

معافیت مالیاتی، معافیت از حقوق گمرکی، معافیت از پرداخت حق بیمه قراردادها، امریه نظام وظیفه در شرکت های دانش بنیان، استقرار در کاربری مسکونی ویژه، استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی و خدمات مشاوره تنها بخش کوچکی از این حمایت ها است.

 

انتهای پیام/

 

منبع فارس نیوز