سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه آهن اسلام آبادبه ایلام به مناقصه گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، علی اصغر کاظمی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان  در ارتباط با ایام نوروز اظهار داشت: این نشست با هدف پی گیری آخرین وضعیت حمل و نقلی مسافران نوروزی برگزار و آخرین وضعیت محورهای ارتباطی، پایانه های مسافری، پروازهای فرودگاه، ایمن سازی جاده ها و وضعیت جوی استان ایلام در ایام نوروز رصد و مورد بررسی قرار گرفت.

ژئوممبران چیست

 

بیشتر بخوانید

‌سنت‌های زیبای نوروزی در پایتخت تاریخ و تمدن‌ ایران؛ از"کوسه گلین" تا" سمنوپزان"

 

ضرورت ایجاد معافیت‌های مالیاتی برای صنعتگران خراسان جنوبی + فیلم

 

تعطیلات نوروز به زادگاه و روستای سازنده نخستین قلب مصنوعی سفر کنید+ تصاویر

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: جذب 90 درصد اعتبارات عمرانی راه وشهرسازی استان در شش ماهه دوم سال 1397 با پی گیری‌ها‌ به عمل آمده تحقق یافته است.

 

  وی افزود: طرح آزادراه پل زال، مورموری، دهلران ، مرز چیلات به طول 145 کیلومتر در مرحله فراخوان جذب سرمایه گذار قرار دارد و ادامه آزاد راه کرمانشاه به حمیل به سمت ایلام و مهران نیز در دستور کار قرار داشته ضمن اینکه مناقصه قطعه اول راه آهن اسلام آبادبه ایلام نیز به طول 17 کیلومتر در مرحله مناقصه است.

 

کاظمی افزود: در سالی که گذشت در استان 1900 متر حفاری تونل انجام دادیم که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری دارد،  در این مدت  44 کیلومتر بزرگراه، 25 کیلومتر راه اصلی، 17 کیلومتر راه فرعی زیر بار ترافیک قرار گرفت و 156 کیلومتر راه روستایی بهسازی و آسفالت شد.

 

وی خاطر نشان کرد در سال گذشته 7500 متر مربع ساختمان عمومی و دولتی در حوزه فنی و اجرایی احداث ، 40 جلسه کارگروه و کمیسیون و همچنین طرح های مختلف جامع و تفضیلی در حوزه معماری و شهرسازی به انجام رسیده است.

 

وی به حوزه مسکن و ساختمان اشاره و خاطرنشان کرد: 400 واحد مسکن مهر به بهره برداری رسید و 750 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی‌نیز تعیین تکلیف  ودر شش ماه اول سال آینده پرونده مسکن مهر استان بسته می‌شود.

ژئوممبران

 

مدیرکل راه وشهرسازی استان در ادامه به برگزاری 120 مناقصه در شش ماه دوم سال 1397 اشاره کرد و گفت:   400 میلیارد تومان برای پروژه های مختلف  در استان ایلام در سال 97 هزینه شده است.

 

کاظمی در این جلسه با اشاره به اینکه در سال 1397 استان ایلام از نظر تلفات جاده ای کمترین تلافات در سطح کشور را داشته که این مهم با توجه به افزایش تردد در محورهای استان بوده است گفت: کاهش تصادفات رانندگی مرهون تلاشهای همه ادارات مجموعه راه وشهرسازی و پلیس راه و دستگاههای امداد رسان می باشد و تعامل و همکاری این مجموعه بیش از پیش در این زمینه ادامه می‌یابد.

 

انتهای پیام/ ت

 

منبع تسنیم